خوشبختی از جنس چیزهای بیرون نیست. اون بیرون نه خوشبختی وجود داره و نه بدبختی. اون بیرون فقط یه سری چیز هست.
اون چیزها معلول خوشبختی ان نه علتش. خوشبختی در درون ماست و در کیفیت فکر ما معنی میشه.
آنچه تو گنجش توهم میکنی
زان توهم گنج را گم می کنی
چه حکایت از فراقت که نداشتم ولیکن...ما را در سایت چه حکایت از فراقت که نداشتم ولیکن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: پنجشنبه 6 مهر 1402 ساعت: 19:59
ما را در سایت چه حکایت از فراقت که نداشتم ولیکن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: پنجشنبه 6 مهر 1402 ساعت: 19:59
گفتی که مستت میکنم
پر زانچه هــستت میکنم
گـــفتم چـــگونه از کجا؟
گفتی که تا گـفتی خودآ
گفتی که درمــانت دهم
بر هـــــجر پـایـانت دهم
گفتم کجا،کی خواهد این؟
گفتی صـــبوری باید این
چه حکایت از فراقت که نداشتم ولیکن...ما را در سایت چه حکایت از فراقت که نداشتم ولیکن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: پنجشنبه 6 مهر 1402 ساعت: 19:59